תומכ/ת Tier 2
62567
תומכ/ת Tier 2איזור: גוש דן
התפקיד כולל:
תפעול עסקי, Tier 2 Support – הכרות מעמיקה של תהליכים עם יכולת למתן תמיכת תפעול עסקי, תחקור מעמיק וזיהוי מקור התקלות, פתרון בעיית השורש ואו הפנייתה לטיפול לצוותים הרלוונטיים.
אחריות מעקב על מספר מערכות עסקיות, אופטימזציית מערכות, תקינות המערכות וזיהוי תקלות עסקיות מבעוד מועד.
הפעלת גופים תומכים כגון מחלקת התשתיות או צוותי אוטומציה לצורכי הטמעה ותפעול אפליקטיבי.
הבנה מעמיקה של מסמכי אפיון, וההתראות הנדרשות לשירותים.
שימוש בכלים – מערכות ומוצרים לתמיכה בזמינות ותחקור תשתיות הדיגיטל של החברה, לצד הצעת שיפור ומימוש אוטומציה.
עבודה שוטפת עם צוותי פיתוח ותשתיות לפי צורך (הפעלה וסיוע IT , ליווי פרויקטאלי תפעולי משלבי אפיון ועד השקה בייצור, הקמת תשתיות לגופי פיתוח) .
משרה היברידית בגבעתיים
5 שנות ניסיון בעבודה בצוות תמיכה טכנולוגי (תפעול עסקי/מהנדס תמיכה, Support 2 Tier - צוות תפעול חדרי מחשב/בקרות רשת וכדומה)
ניסיון בניהול תקלות מערכתיות- דווח ניהולי, עבודת HANDS-ON ועבודה על פתרון לצד הפעלת גורמי פיתוח לפי צורך.
היכרות מעמיקה וידע תשתיתי מוכח – שרתי WIN, שרתי LINUX , יתרון לניסיון בהקמת שרתים, AD
ידע מוכח בעבודה על מגוון מערכות מידע ומערכות שו"ב
ידע בSPLUNK כולל אפיון והקמת ניטורים ודשבורדים
הכרת מבני נתונים והבנת תחקור נתונים (שליטה במושגים בסיסיים כERD, יכול להבין שאילתת SQL ברמת בסיסית)
ידע מוכח בתקשורת נתונים (היכרות מודלי תקשורת ופרוטוקולים, הבנת וקריאת מרשמים)